domingo, 30 de marzo de 2008

LONDON: CAMDEN MARKET - COVENT GARDEN

Diumenge 16-03-2008

Camden Market

Com veieu, la pluja ens continuava acompanyant i a través d'ella vam arribar, això si, en autobús, al Camden Market, sense cap mena de dubte, una de les zones més animades de Londres

Malgrat la pluja l'activitat a Camden no se'n ressenteix

De manera semblant al mercadillo de Portobello, a Camden les botigues s'alineen a banda i banda del carrer Camden St, que és el que apareix en aquesta imatge

El carrer anterior ens porta al Camden canal, travessat pel pont de la imatge i entorn del qual es concentren moltes paradetes de roba, menjar i artesaniaAl costat del canal es troba Camden Lock, un mercat tancat on es pot trobar una gran varietat d'objectes d'artesania i decoració entre d'altres

Aquí veieu aquest mercat tancat per dintre. Era molt agradable caminar entre la vistositat dels objectes exposats i la simpatia dels comerciants

El mateix però des des d'una miqueta més amunt

Eren les dotze del migdia i si hagués fet un bon dia hauriem esta més temps per Camden, però la pluja, el vent i el fred ens van animar a marxar en busca d'un clima més compasiu. Sort que a Camden vam arribar d'hora, perquè ja veieu quina gentada hi havia ara

Covent Garden

Uns minuts de metro i ja estem al Covent Garden. El metro a Londres t'apropa a qualsevol cantonada de la ciutat. I al Covent Garden destaca la Piazza davant de l'edifici del mercat. El Covent Garden és una zona céntrica d'oci i també ideal per anar de compres

Ja veieu que seguia plovent

Hyde Park

Al Covent Garden hi tornariem més tard, però avui era diumenge i segur que hi havia algú al speaker's corner intentant atreure vianants per establir conversa sobre no importa quin tema. Vam aprofitar per fer una petita incursió per Hyde Park que, com podeu veure a la foto, és principalment una gran extensió de gespa sense més

Speaker's Corner

Efectivament, malgrat la pluja, hi havia oradors que s'havien animat a pujar a la seva escala o caixa de cervesa per intentar cridar l'atenció del públic. El d'aquesta foto ho va aconseguir

Però no pas el que veieu al fons d'aquesta imatge. Les seves cançons no tenien gaire éxit

British Museum

Tanta pluja i vent van fer-nos decantar per passar la tarda a covert, així que vam aprofitar per entrar al British Museum i la veritat és que és força entretingut. A la imatge, la pedra Rosetta, clau per desxifrar l'escriptura egípcia basada en jeroglífics

Seguim al British museum i de la cultura egípcia passem a la grega. Aquí veieu una part d'una columna del Partenó

I com no, no podien faltar les mòmies. A la imatge, la de Cleopatra

Del British museum vam sortir quan tancàven, a les cinc i mitja. Vam tornar a fer un vol per la zona del Covent Garden aprofitant que no plovia i amb això vam acabar el nostre segon dia complet a Londres.

En els següents enllaços trobareu més fotos de la resta de dies que vaig passar a Londres:

Finalment, altres ciutats interessants que he visitat fins ara són: